نشست اتحادیه تشکل های دانشجویی جهان اسلام برگزار می شود

مدیر کل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: همایش علمی و پژوهش چهل سال تحول و تعالی جنبش دانشجویی در پرتو انقلاب اسلامی را در 16 آذر برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین روز از همایش "بانوی مومن انقلابی " با حضور رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در هتل فرهیختگان واقع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم قربانی، مدیر کل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: جمع حاضر دانشجویان منتخب، از میان بیش از 200 دانشجو خواهر عضو تشکل های دانشجویی هستند که طی چند دور مصاحبه قطعی و شفاهی انتخاب شده اند که سه روز در خدمتشان خواهیم بود.
او افزود: این اولین دوره زنان مومن انقلابی ویژه دانشجویان خواهر عضو تشکل های دانشجویی است. ان شاالله در شهریور و مهر در 8 منطقه کشور، اردوی یک هفته ای آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه را داریم که حدود 4 هزار نفر تا کنون در آن ثبت نام و شرکت خواهند کرد.

قربانی ادامه داد: در تداوم این برنامه های آموزشی که با هدف استحکام مبانی معرفتی، ارتقای دانش و توان و انگیزه اعضای تشکل های دانشجویی ترتیب داده شده است، حدود 13 آبان مرکز آموزش مجازی تشکل های دانشجویی را راه اندازی خواهیم کرد که حدود 200 هزار نفر دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی در این سامانه آموزش می بینند همچنین با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، همایش علمی و پژوهش چهل سال تحول و تعالی جنبش دانشجویی در پرتو انقلاب اسلامی را در 16 آذر برگزار خواهیم کرد.


او افزود: ارتباط بین المللی تشکل های دانشجویی را با سایر تشکل های بین المللی و جهان اسلام رقم زدیم، به فضل الهی در 24 مرداد، اولین پیش نشست اتحادیه تشکل های دانشجویی جهان اسلام به ویژه جبهه مقاومت با همکاری و فعالیت مستمر جهان بیداری اسلامی و اداره کل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، رقم خواهد خورد. از 58 کشور جهان تشکل های دانشجویی در تهران حضور پیدا خواهند کرد.
قربانی گفت: همایش اصلی در آبان ماه با حضور دبیران اتحادیه های دانشجویی به ویژه دانشگاه های جهان اسلام برگزارخواهد شد. امیدوارم تمامی این زحمات به تمر بنشیند و خداوند به آن برکت دهد. امیدوارم پرچم دانشگاه آزاد اسلامی هر روز بیشتر به اهتزاز در آید.

کد خبر: 961924

وب گردی

وب گردی