بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد برای کمک به زلزله‌زدگان اعلام آمادگی کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و دانشگاه بجنورد آمادگی خود را در صورت نیاز به منطقه زلزله‌زده سنخواست اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، امیرحسین نامداری، عضو فعال گروه جهادی شهید فیروز حمیدی زاده دانشگاه آزاد بجنورد گفت: گروه جهادی شهید فیروز حمیدی زاده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد آمادگی خود جهت اعزام به این منطقه و کمک به مردم محروم را اعلام می کند تا ذره‌ای از درد مردم کاسته شود و دوباره بتوانند به زندگی روز مره خود ادامه دهند.

عضو فعال گروه جهادی شهید فیروز حمیدی زاده دانشگاه آزاد بجنورد در پایان بیان داشت: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد همواره در تلاش بوده به محض اتفاق افتادن چنین حادثه‌هایی در صحنه حاضر شود و بتواند ذره‌ای از مشکلات را رفع کند.

همچنین امیررضا دهنوخلجی مسئول اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد، گفت: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در منطقه سنخواست خراسان شمالی به وقوع پیوست که با زلزله دیدگان ابراز همدردی می‌کنیم و از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

دهنوخلجی ادامه داد: با توجه به اخبار شنیده شده، خوشبختانه تلفات جانی در این زلزله اتفاق نیفتاده است و صرفا برخی خرابی‌های منازل وجود داشته است.

مسئول اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد آمادگی خود را برای کمک در ابعاد مختلف به زلزله زدگان اعلام می کند و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات به وجود آمده رفع شود.

وی در پایان گفت: هدف بسیج دانشجویی کمک رسانی به آحاد مردم در هر مکان و در هر زمان است. در صورت نیاز بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد فورا نیرو‌های خود را به منطقه زلزله زده اعزام خواهد کرد.

203

کد خبر: 961993

وب گردی

وب گردی