بازدید دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی از بیمارستان فرهیختگان

روز گذشته، دبیرکل هیات موسس به همراه اعضای هیات نظارت دانشگاه آزاد اسلامی از روند تجهیز و راه اندازی بیمارستان فرهیختگان بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، روز گذشته دکتر علی‌محمد نوریان، دبیر کل هیات موسس به همراه اعضای هیات نظارت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بیمارستان فرهیختگان از روند تجهیز و راه اندازی این بیمارستان بازدید کردند.

دکتر نوریان در این بازدید، خواهان عزم راسخ مسولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و هیات‌ نظارت در رفع موانع موجود، تجهیز و فعال شدن هر چه سریعتر بیمارستان شد.

دکتر نفر نیز ضمن بیان روند کمیته عالی راه‎‌اندازی بیمارستان فرهیختگان که به دستور ریاست عالیه دانشگاه جهت تسریع در امور راه‌اندازی بیمارستان فرهیختگان تشکیل شده بود، روند انجام امور را بسیار مناسب و پرشتاب اعلام کرد و اظهار داشت: «در مدت بسیار کوتاه، قسمت اعظم تجهیزات و مصوبات مربوط به قراردادها به انجام رسیده و در تلاشیم تا در موعد مقرر، از بیمارستان بهره‌برداری شود.»

در پایان این نشست، دکتر ابطحی با تشریح اقدامات انجام شده جهت راه‌اندازی بیمارستان، خواستار بازدید مکرر اعضای هیات نظارت از روند تجهیز و بررسی طرح تجمیع در جهت بهره برداری هر چه سریعتر بیمارستان فرهیختگان و کمک به رفع چالش‌های پیش‌رو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 962028

وب گردی

وب گردی