رئیس دانشگاه آزاد بوکان با خانواده شهدا دیدار کردند

دکتر انور ضیائی رئیس واحد بوکان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از این خانواده های گرامی، اظهار داشت: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

وی در ادامه این دیدار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یک معجزه الهی دانست و افزود : ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از بند استکبار آزاد شدند و به استقلال و آزادی رسیدند و شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند و احترام به خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همگان است.

ضیائی با توجه به اینکه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب زندگی‌شان را رها کردند گفت : ما نیز باید با الگوگیری از شهدا در خدمت اسلام و انقلاب و پیرو راه این عزیزان باشیم.

ضیائی افزود: در این راستا باید خانواده‌های معظم شهدا که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند قدر و منزلت آن‌ها را حفظ کنیم.

شایان ذکر است این دیدارها به همت امور ایثارگران واحد بوکان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان صورت پذیرفت و در پایان به رسم یادبود به این خانواده های گرامی لوح تقدیری به رسم یادبود اهدا شد.

کد خبر: 962037

وب گردی

وب گردی