مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی رشته نانوفناوری پزشکی

دکتر ابراهیم بلالی رئیس دانشکده علوم و فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، از برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی رشته نانوفناوری پزشکی سال تحصیلی 98-1397 در این دانشگاه خبر داد.

به گفته دکتر ابراهیم بلالی رئیس دانشکده علوم و فناوریهای نوین، با پذیرفته شدگانی که حدنصاب نمره کتبی آزمون دکتری تخصصی سال تحصیلی 98-1397 دانشگاه آزاد اسلامی را کسب نموده اند، مصاحبه صورت گرفت. این آزمون راس ساعت 8 صبح و مطابق قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نماینده دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی وزارت بهداشت، مدیر کل توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و تعدادی از اساتید مطرح حوزه نانوتکنولوژی در محل دانشکده پزشکی برگزار شد.


دکتر بلالی بیان کرد: "با تکیه بر نانوتکنولوژی پزشکی می‌توان ضمن غلبه بر مشکلاتی نظیر درمان بیماریهای صعب العلاج و یا امکان تشخیص و درمان سریعتر و دقیقتر و در برخی موارد با هزینه کمتر، با استفاده از روشهای جدید یا جایگزین، کیفیت زندگی انسان را بهبود بخشید. باتوجه به تحولات سریع و شگرفی که نانوتکنولوژی در حوزه علوم و فنون ایجاد نموده است، تربیت نیروهای آموزش دیده و متخصص در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، خدمات، صنعت و تولید ضروری می باشد. بخش اعظم مراکز مهم نانوتکنولوژی در سراسر جهان در چند سال اخیر تأسیس شده است.


رئیس دانشکده علوم و فناوریهای نوین اظهار کرد: «در حال حاضر در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، این رشته تنها در این دانشگاه دایر می باشد و افزود: «این دانشکده قادر است به صورت برنامه ریزی شده و با استفاده از امکانات موجود نرم افزاری و سخت افزاری، و بهره گیری از اساتید مجرب به سمت اهداف تبیین شده با بهره گیری از دانش نانو اقدام نماید.»
دکتر بلالی از هیأت ممتحنه صاحب نظر، سید علی ابطحی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، سید حمید جمال الدینی معاون آموزشی و زحمات همکاران گرامی در برگزاری هر چه بهتر این آزمون تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر: 962055

وب گردی

وب گردی