برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

فعالان دانشجویی دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اقدام به برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی تخصصی کردند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی، کارگاه یک‌روزه آموزش مقاله‌نویسی تخصصی برای انجمن و مجلات IEEE به همت فعالان دانشجویی دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

این کارگاه یک‌روزه که با تدریس دکتر مرتضی مدرسی استاد دانشگاه و یکی از داوران انجمن و نشریه IEEE برگزار شد، به طور جامع به چگونگی تالیف و تدوین مقاله با ذکر جزئیات از ابتدا تا انتها، طریقه ارسال مقالات، چگونگی داوری و نحوه‌ پذیرش مقالات پرداخته شد. چگونگی نوشتن بخش‌های مهم و کلیدی در هر مقاله به صورت تئوری و عملی در این کارگاه تشریح شد.

در طول برگزاری کارگاه، دکتر محمد کریمی‌ مریدانی و دکتر ساسان صعودی با راهنمایی‌های کلیدی و مهم خود دانشجویان را در این مسیر همراهی کردند و از محمد هادیان جزی، مسئول برگزاری و همه عوامل اجرایی کارگاه قدردانی شد. به گفته هادیان‌ جزی، این کارگاه با هدف اصلی چاپ مقالات دانشجویان در ژورنال معتبر IEEE برگزار شد و امید است گام مهمی برای تشویق دانشجویان به تولید علم و خدمت به دانش باشد.

کد خبر: 962058

وب گردی

وب گردی