فراخوان پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت های دندانی

آزمون پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت های دندانی دانشکده دندانپزشکی تابعه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، متن فراخوان به شرح زیر می باشد:

با استعانت از خداوند متعال
به اطلاع متقاضیان محترم واجد شرایط می رساند دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد جهت پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت های دندانی در سال 1397 آزمون برگزار نماید.
هدف از برگزاری این دوره افزایش مهارت های عملی و دانش نظری متخصصین دندانپزشکی در رشته ایمپلنت های دندانی و در راستای ارتقا و بهبود کیفیت خدمات درمانی و نیز دستیابی به آخرین یافته های علمی در این زمینه می باشد. متقاضیان واجد شرایط با داشتن دانشنامه تخصصی در رشته پریودنتولوژی و یا پروتزهای دندانی به شرط قبولی در آزمون ورودی می توانند دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) را بگذارنند.
ثبت نام : از تاریخ اول لغایت پانزده شهریور در محل دانشگاه آزاد اسلامی- دبیرخانه تخصصی واحد دندانپزشکی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 22763453 تماس حاصل نمایید.
- تاریخ آزمون کتبی: دوشنبه 26 شهریور ماه 1397
- تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان و شروع دوره آموزشی متعاقباً اعلام می‌گردد.
- ظرفیت پذیرش: 1 نفردر رشته پریو ایمپلنت و 1 نفر در رشته پرستو ایمپلنت می‌باشد.
-لازم به ذکر است که طول دوره مذکور حداقل 12 ماه و حداکثر 18 ماه می باشد و اولویت قبولی در شرایط یکسان، با اعضاء هیئت علمی دانشکده های دندانپزشکی کشور می باشد.
- شروع دوره منوط به پرداخت شهریه می باشد.
منابع آزمون:
- برای گروه پریودنتولوژی؛ کتاب میش 2008بطور کامل، آخرین چاپ کتاب کارنزا فصول 71 تا 84 ، کتاب لینده آخرین چاپ فصول 2 تا 6 -11-17-26-30-31-33-34-42 و 48 تا 51 و 53 تا 57
- برای گروه پروتزهای دندانی؛ کلیه فصول کتاب میش آخرین چاپ
مدارک مورد نیازجهت ثبت نام :
1- فتوکپی حکم استادیاری (رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی، پیمانی و یا قراردادی) جهت اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور و موافقت دانشگاه مربوطه با شرکت در دوره آموزشی
2-اصل و فتوکپی دانشنامه تخصصی و یا گواهی قبولی در امتحان دانشنامه .
3- فتوکپی گواهی اتمام کلیه تعهدات قانونی .
4 - دو سری فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات و کارت ملی.
5 - پنج قطعه عکس 4*3
6- دو سری فتوکپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان.
7- داوطلبان باید پیش از شروع امتحان، رزومه خودرا به دبیرخانه تخصصی دانشکده دندانپزشکی تحویل نمایند.
8 – اصل فیش واریزمبلغ 60 هزار تومان به حساب شماره 0105546753008 بانک ملی ایران. شعبه زبرجد
تـوجــه : متخصصین محترم واجدشرایط شاغل در مسئولیت های اجرائی مادام که مسئولیت اجرائی بر عهده دارند، مجاز به شروع به تحصیل در این دوره ها نمی باشند.

کد خبر: 962061

وب گردی

وب گردی