روشن: افتخاری مال این حرف‌ها نبود!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سید رضا افتخاری مال این حرف ها نبود و این مدیرعامل مثل فتح الله زاده نتوانست کمیته هایش را قوی کند.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص استعفای سید رضا افتخاری از مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: نگران بودیم که این آقا تا پایان دولت رئیس جمهوری وقت در باشگاه بماند چون این طور گفته بود. به نظر من خیلی دیر رفت و الان خدا را شکر می کنم. سید رضا افتخاری مال این حرف ها نبود. این مدیرعامل مثل علی فتح الله زاده نتوانست کمیته هایش را قوی کند.

وی ادامه داد: من به عنوان مشاور ورزشی باشگاه می توانم در استقلال خدمت کنم و به خاطر مقدار بیشتری پول، پست هایی که لیاقت آن را ندارم، قبول نمی کنم. به نظر من همه باید در باشگاه عوض شوند تا استقلال سر و سامان بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل جدید باید ثبات زمانی و کاری داشته باشد، شرط های هیأت مدیره را برای گرفتن پست قبول نکند تا باشگاه بزرگ استقلال به این روز دچار نشود. قبل از اینکه افتخاری به باشگاه استقلال بیاید، من با او رابطه خوبی داشتم و احترام زیادی برایش قائل بودم ولی مدیریت یک باشگاه شوخی نیست و افتخاری در حد این مقام نبود.

روشن در پایان گفت: من مثل پیشکسوت‌نماها نیستم که با هر بادی، عقیده ام عوض شود. استقلال در چند سال مدیریت افتخاری، بدترین دوران خود را سپری کرد و من در این چند وقت در تمام مصاحبه هایم به این موضوع اشاره کردم و به خاطر مقام پاچه‌خاری نکردم.

606

کد خبر: 962080

وب گردی

وب گردی