ابهام در پرداخت جایزه  300میلیونی آسرایی در برنامه «سین سیما»

در نوروز 97 نخستین جشنواره نوروزی سیما با عنوان «سین سیما» برگزار و بهترین‌های تلویزیون با آرای مردمی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، صدا و سیما در ایام نوروز با تدارک برنامه‌ای تحت عنوان «سین سیما» که از شبکه سه پخش شد، نظرسنجی را برای ارزیابی عملکرد شبکه‌های مختلف در تولیدات نوروزی شکل داد و مخاطبان نظرات خود را از طریق سیستم پیامکی و اپلیکیشن سروش ارسال کرند. در پایان این جشنواره در بخش‌های مختلف برگزیدگان معرفی و تقدیرنامه‌ها و هدایا به برگزیدگان تحویل داده شد.

از جمله این برگزیدگان، تیتراژ برنامه «کودک شو» از شبکه نسیم با صدای فریدون آسرایی است که با 530 هزار رأی مردمی، انتخاب شد.

به دلیل اینکه آسرایی ساعتی دیرتر به مراسم اهدای جوایز رسیده بود جایزه اش را تحویل نداده اند و حتی شنیده ایم که جایزه را هم به شخص دیگری خواهند داد.

آسرایی در این مورد به ایسکانیوز گفت: با اینکه دو روز مانده به مراسم به من اطلاع دادند، خودم را به سختی به محل برگزاری رساندم، ولی چون ساعتی دیرتر به برنامه رسیدم، لوح تقدیرم به من داده شد ولی مبلغ این جایزه هنوز به من داده نشده است.

وی افزود:نامه‌ای به میرباقری نوشتم و در آن توضیح دادم که این حقِ یک فرد است که اگر یک جایزه را می‌برد بتواند آن را دریافت کند. اگر نمی‌خواهید این جایزه را بدهید حداقل شفاف سازی کنید.

آسرایی ادامه داد: تا زمانی که همه چیز مشخص شود از حق طبیعی خود نمی گذرم. وقتی در آن جشن حضور داشتم، اسم و مشخصاتم را خواستند که چک صادر کنند اما هنوز چک صادر نشده است.

خواننده پاپ تصریح کرد: اعلام کردند که برنده مسابقه 300میلیون ریال جایزه دریافت خواهد کرد اما به راحتی این پول را بالاکشیدند و جایزه ای دریافت نکرده ام.

501

کد خبر: 962096

وب گردی

وب گردی