تربیت افسرانی در تراز انقلاب اسلامی، اولویت مهم دانشگاه امین

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت تربیت افسرانی با روحیه جهادی و در تراز انقلاب اسلامی، اولویت مهم در دانشگاه پلیس است.

به گزارش ایسکانیوز سردار"لطفعلی بختیاری" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده دانشجویی و تربیت افسری و رئیس مرکز آموزش علوم پایه انتظامی (نصر) ضمن عرض تبریک فرا رسیدن دهه ارزشمند کرامت در جمع فرماندهان، مدیران، کارکنان و اعضای هئیت علمی این دانشگاه، گفت: زمانی که مسئولیت به انسان واگذار می شود، موظف به ادای تکلیف خدمتی می باشد و مهم این است در طول زمان مسئولیت، چگونه به وظایف خود عمل کند.

وی با بیان اینکه موضوع مسئولیت در ناجا از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، افزود: تربیت افسرانی با روحیه جهادی و در تراز انقلاب اسلامی، اولویت مهم در دانشگاه علوم انتظامی امین است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین به ماموریت های خطیر مجموعه دانشجویی و تربیت افسری اشاره و بیان کرد: این مجموعه یکی از معاونت های بسیار مهم دانشگاه محسوب می شود که اقدامات خوبی در آن صورت گرفته و ویژگی های شخصیتی دانشجویان در آن در حال شکل گیری است.

سردار بختیاری به ماموریت و فعالیت های پیش رو در مرکز آموزش علوم پایه انتظامی (نصر) نیز اشاره کرد و ادامه داد: اولین مرکزی که دانشجو در آن برای ادامه تحصیل ورود پیدا می کند، مرکز نصر است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ماموریت مرکز نصر در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، تربیت دانشجوی جهادی بوده و در آنجا به عنوان دانشکده "تربیت جهادی" نامگذاری شده است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ادامه داد: اگر مرکز آموزش علوم پایه انتظامی دارای برنامه منضبط و قوی باشد، به همان اندازه دانشجو روند کار را درک می کند. اگر فضای کلاس، استاد و محتوای برنامه هایی که برای دانشجو در نظر گرفته می شود نامناسب باشد، احساس مسئولیت در وی کم می شود.

وی، فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه "تربیت مجاهد فی سبیل الله" به عنوان یکی از ماموریت های این مرکز برشمرد، گفت: تعداد 15 مهارت عمومی در این مرکز به دانشجو آموزش داده می شود.

در خاتمه سردار بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ "رضا مولایی"، برای سردار "علیرضا عادلی" رئیس مرکز آموزش علوم پایه انتظامی (نصر) و سرهنگ "هادی نور محمدی" فرمانده دانشجویی و تربیت افسری این دانشگاه، توفیق خدمت رسانی روز افزون و خالصانه را از خداوند متعال مسئلت کرد.

گفتنی است؛ سردار "علیرضا عادلی" رئیس مرکز آموزش علوم پایه انتظامی (نصر) نیز در این مراسم، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا در زمینه تربیت دانشجویان این مرکز تاثیرگذار باشم و هر کجا که احساس نیاز به خدمت به انقلاب اسلامی باشد، در صحنه خواهم بود.

سرهنگ "هادی نور محمدی" نیز به عنوان فرمانده جدید دانشجویی و تربیت افسری بر لزوم تلاش برای تربیت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید کرد.

700

کد خبر: 962183

وب گردی

وب گردی