2 تن و 64 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان  کشف شد

در 2 عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان 2 تن و 64 کیلوگرم موادمخدر کشف و 6 قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز سردار " محمد قنبری " در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان های "سراوان" و "ایرانشهر" در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از تعدادی خودرو، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته رصد مسیر های تردد اعضای این باند، یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 4 قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه خودرو پژو 405 و تویوتا و کشف یک تن و 480 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، 2 تیغه خشاب کلاش و 62 فشنگ شدند.

سردار قنبری با اشاره به دیگر عملیات موفق پلیس، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر و انتقال مواد افیونی توسط اعضا این باند در شهرستان دلگان و ارسال به سایر استان های کشور، ماموران انتظامی شهرستان دلگان با همکاری پلیس موادمخدر استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی و کنترل افراد مظنون در این رابطه موفق شدند محل دپوی موادمخدر را در یک منزل شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر 207 کیلوگرم تریاک، 362 کیلو حشیش و 15 کیلو هروئین کشف کنند.

قنبری با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی در این عملیات تصریح کرد: ماموران در این عملیات علاوه بر مواد کشف شده یک قبضه سلاح کلاش، 3 تیغه خشاب و 28 عدد فشنگ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم های عملیاتی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همواره حوزه امن و وسیع استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت ناامن باشد.

700

کد خبر: 962204

وب گردی

وب گردی