مدافع استقلال دوباره به ترابوزان نزدیک شد/ یک امضا تا جدایی ستاره آبی

رسانه های ترکیه ای در ادامه گزارش های خود پیرامون انتقال ملی پوش ایرانی به باشگاه ترابوزان، با اشاره به بند فسخ قرارداد جنجالی از نهایی شدن مذاکرات طرفین خبر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مشکلات گذرنامه سید مجید حسینی تنها دقایقی بعد از ورود به روز ۱۶ جولای حل شد؛ زمانی که طبق قوانین فیفا بند فسخ قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری دیگر وجاهت قانونی و اجرایی نداشت و ترابوزان باید خواسته های باشگاه استقلال را برآورده می کرد اما این خواسته چند برابر این رقم برای صدور رضایتنامه مدافع ۲۲ ساله بود.

سید رضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در حالی مدعی شد با مجید حسینی برای ماندن در استقلال با پیشنهاد نزدیک به دو میلیارد تومان برای یک فصل وارد مذاکره شد و به توافقات اولیه رسیده که مدیربرنامه های او همچنان با تاکید بر پرداخت ۱۰۰ هزار دلار برای آزادی این بازیکن پافشاری می کرد اما چون این بند دیگر زمانش منقضی بود باید رضایت استقلال جلب می شد.

حالا رسانه های ترکیه مدعی هستند احمد آقااوغلو، رئیس باشگاه ترابوزان شخصا بر روند مذاکرات بر سر خرید این بازیکن ایرانی نظارت می کند و قصد دارد با پرداخت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار، مجید حسینی را به جمع شاگردانش اضافه کند.

سایت haber ts ترکیه در آخرین گمانه زنی ها پیرامون انتقال مدافع ملی پوش ایرانی به جمع بازیکنان Bordo-mavili (لقب ترابوزان) مدعی شد روسای این باشگاه و مدیربرنامه های مجید حسینی برای امضای قراردادی سه ساله به توافق رسیده اند و این بازیکن تنها یک امضا با حضور در باشگاه ترابوزان اسپور فاصله دارد که قرار است این اتفاق تا ۷۲ ساعت آینده به صورت رسمی اتفاق بیفتد و مجید حسینی به عنوان خرید جدید این باشگاه معرفی شود.

604

کد خبر: 962221

وب گردی

وب گردی