50 فرصت سرمایه گذاری در آزادراه های کشور اعلام شد

عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، 50 فرصت سرمایه گذاری در آزادراه‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، «سید حسین میرشفیع» افزود: این فرصت ها برای 6 هزار و 230 کیلومتر از آزادراه ها از طرف شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور شناسایی و ارزیابی سرمایه گذار معرفی شده است.

او ادامه داد: این سرمایه گذاری ها بر اساس قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک ها و سایر منابع پولی و مالی کشور و آیین نامه‌ اجرایی مربوطه با روش بی.اُ.تی (BOT) (ساخت، بهره برداری، واگذاری) و سود مشارکت بیش از سود سپرده بانکی (حداکثر سه درصد) خواهد بود.

عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل افزود: از متقاضیانی که دارای توان اجرایی، مالی و سرمایه گذاری از منابع داخلی یا خارجی، همچنین دارای سوابق و تجربه های مرتبط هستند دعوت می‌شود تا در مدت یک ماه پس از انتشار آگهی ضمن اعلام آمادگی رسمی، برای ارائه پیشنهادهای خود به دفتر معاونت ساخت و توسعه آزادراه‌ها مراجعه کنند.
50 فرصت معرفی شده توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در آدرس اینترنتی http://news.mrud.ir/download?f=2018/07/17/3/73414.jpg قابل مشاهده است.

اکنون طول آزادراه های کشور نزدیک به 2 هزار و 500 کیلومتر است که 90 درصد آن توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی ساخته شده و دولت در نظر دارد با تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این بخش تا پایان برنامه ششم توسعه، طول این آزادراه ها را به 7500 کیلومتر برساند.

402

کد خبر: 962299

وب گردی

وب گردی