تهران - ایسکانیوز: جانشین ستاد کل نیروهای مسلح احتمال دادن مجوز بازی موقت به بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده را تکذیب کرد.

بعضی باشگاه‌های لیگ برتری از باطل شدن کارت معافیت بازیکنانشان ضرر کرده‌اند. امروز مهدی تاج گفت این باشگاه‌ها درخواست داده‌اند مجوز بازی موقت بازیکنان تا پایان فصل صادر شود. سردار موسی کمالی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح این درخواست را شبیه شوخی دانست: «خواهش می‌کنم از این شوخی‌ها نکنند. ما حداکثر ارفاق در خصوص این بازیکنان را انجام داده‌ایم ولی در حقیقت‌ آن‌ها مرتکب جرم شده‌اند.»

سردار کمالی گفت این بازیکنان در صورت درخواست فدراسیون می‌توانند بدون پاداش در تیم‌های وابسته به نیروهای مسلح بازی کنند: «کارت معافیت 26 نفر از فوتبالیست‌‌ها ابطال شد که حق بازی ندارند، اگر فدراسیون فوتبال درخواست بازی این بازیکنان را در تیم‌های مسلح به جای خدمت سربازی داشته باشد به شرط عدم انعقاد قرارداد و پرداخت پاداش به این بازیکنان، مجاز به بازی در باشگاه‌های نیروهای مسلح هستند.»

پرونده 35 بازیکن دیگر هم در دست بررسی است و احتمال ابطال کارت معافیت آن‌ها هم وجود دارد: «این افراد تصور می‌کردند ما با آنها شوخی داریم؛ پرونده 35 نفر در دست بررسی است که تا نیم‌فصل لیگ امسال وضعیت آنها مشخص می‌شود. همچنین 19 نفر نیز به دلیل برخی مشکلات در شناسایی مدارک هویتی، هنوز شناسایی نشده‌اند.»
کد خبر: 96235

وب گردی

وب گردی