دراولین روز افتتاح بیمارستان برکت  درقرچک 30بیمار پذیرش شد

فرماندارقرچک گفت: همزمان با نخستین شب گشایش بیمارستان 96تخت خوابی قرچک ورامین، این بیمارستان بیش از 30 نفراز شهروندان قرچک و حومه را که برای درمان مراجعه کرده بودند پذیرش و همگی با همکاری کادر درمانی بیمارستان برکت شهید ستاری تحت درمان قرارگرفتند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی ایسکانیوز مسعود مرسل پور با تشریح روند مراحل مختلف ساخت و افتتاح این مرکز درمانی گفت: بیمارستان بلافاصله پس از افتتاح، پذیرش بیماران را آغاز کرد و در نخستین روز فعالیت خود بیش از 30 نفر از مراجعان تحت درمان قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: یک نفر از بیماران با تشخیص پزشک اورژانس که نیاز به دارویی خاص داشت به یکی از بیمارستان های پایلوت

-مفتح ورامین - جهت درمان اعزام و مابقی مراجعان نیز با تشخیص پزشکان معالج درمان شدند.
فرماندار قرچک گفت: بیمارستان قرچک ورامین پنج شنبه با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم شریف ورامین به بهره برداری رسید.
مرسل پور گفت:این بیمارستان دارای٩٦ تخت خواب دارد و شامل بخش های بستری جراحی ،بستری داخلی ، رادیولوژی ،آزمایشگاه، داروخانه، زنان، اطفال ونوزادان ، اتاق عمل جنرال ، دیالیز و اورژانس است.


فرماندار قرچک گفت: احداث این بیمارستان که ازمصوبات سفر دولت به شهرستان قرچک است و با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیز اعتباری بیش از 340 میلیارد ریال طی مدت چهار سال انجام شده است.
شهرستان قرچک در جنوب شرق تهران قرار دارد.

700

کد خبر: 962392

وب گردی

وب گردی