دورهمی فعالین حوزه کسب و کار Linkedin

با همت تیم Think2link روز ٢٥ تیرماه بیش از ٦٠ نفر از متخصصین و خبرگان صنایع مختلف و همچنین صاحبان کسب و کار در فضایی دوستانه و صمیمانه گردهم جمع شدند تا در خصوص تجربیات و علاقه‌مندی‌های خود در موضوع برندسازی شخصی و در حوزه های مختلف کسب و کار و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دورهمی لینکدینی‌ها برای رسیدن به سه هدف شبکه‌سازی، توانمندسازی فردی و توسعه سازمانی توسط معدودی از جوانان فعال در فضای مجازی لینکدین تشکیل شده است تا بتواند از فرصت‌های موجود این فضای مجازی کسب و کار به روش خلاقانه‌ای بهره‌ ببرد. مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دورهمی‌ها که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار می‌شود در هر ماه با یک موضوع مشخص تشکیل می‌گردد تا بتواند پلی باشد میان افراد مختلف کسب و کار.

در اولین دورهمی آقایان سامان فائق ( ایده پرداز و موسس برنامه برنده باش) رضا مهدوی (مدیر عامل تله کوله و مشاور برندینگ) علی شکوهی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره آژانس بازاریابیMuttana) امید ملائکه (مدیر و موسس ایران برندینگ) دقایقی به ایراد سخنرانی و انتقال تجربیات خود با محورهای برندسازی شخصی و لزوم رعایت اصول آن، برندسازی شخصی با تاکید بر چشم‌انداز و بینش فردی، مبانی و تئوری‌های برندسازی شخصی پرداختند.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و حضور در دورهمی‌های آتی نسبت به ارسال درخواست خود با ذکر شماره تلفن به آدرس info@think2link.com اقدام نمایند.

402

کد خبر: 962405

وب گردی

وب گردی