مسکن مهر در  بی‌مهری مسئولان می‌سوزد/ از هزار میلیارد تومان مصوب، ریالی دریافت نکرده‌ایم!

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر، با تاکید براینکه پروژه‌های مسکن مهر مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است، گفت: در صورت تخصیص نیافتن منابع مالی نمی توانیم خدمات زیربنایی آب، برق و فاضلاب را انجام دهیم.

محمدرضا امیرکمالی نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص وضعیت خدمات‌رسانی به مسکن مهر اظهار کرد: تکمیل خدمات پایدار در بخش‌های مختلف خدمات زیربنایی آب، برق و فاضلاب در انتظار دریافت 4 هزار میلیارد تومان منابع است. همچنین برای سال جاری حداقل بالغ بر هزار و 500 میلیارد تومان منابع به منظور سرعت بخشیدن بیشتر به این خدمات بایستی در اختیار وزارت نیرو قرار گیرد تا اینکه واحدهایی که نیاز به این خدمات زیر بنایی دارند بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

امیرکمالی با تاکید براینکه بیش از یکسال است که منتظر دریافت منابع مالی هستیم، گفت: با وجود اینکه هزار میلیارد تومان در ریاست جمهوری و کمیته پیگیری مشکلات مسکن مهر به تصویب رسیده و قرار بوده در تیرماه پرداخت شود، هنوز ریالی پرداخت نشده است.

او با تاکید براینکه پروژه‌های مسکن مهر مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است، افزود: در صورت تخصیص نیافتن منابع مالی نمی توانیم هم خدمات پایدار ارائه دهیم و هم بعضی از پروژه‌هایی که نیاز به شبکه گذاری آب و برق و فاضلاب و یا نیاز به کنتورگذاری دارند، خدمات مورد نیاز آن‌ها را تکمیل کنیم.

امیرکمالی با اشاره به اینکه مسکن مهر چشم‌انتظار تخصیص منابع است، گفت: علی‌رغم دستور صریح رئیس جمهور در تامین منابع مالی مورد نیاز، سهم امسال که هزار و 500 میلیارد تومان است تاکنون منابعی پرداخت نشده است.

او خاطرنشان کرد: وزیر نیرو در این خصوص مکاتبات و پیگیری‌های لازم را انجام داده و ریاست محترم جمهور هم دستور لازم در تامین منابع مورد نیاز را صادر کرده اند، امیدواریم که هرچه سریعتر این منابع در اختیار ما قرار گیرد؛ در غیر اینصورت روند اجرای خدمات زیربنایی با مشکل مواجه خواهد شد و متقاضیان هم چشم انتظار تکمیل خدمات باقی خواهند ماند.

402

کد خبر: 962408

وب گردی

وب گردی