BYD اس6، سربلند در میان مشتریان

BYD اس6 که از یک سال و نیم گذشته در بازار داخلی خودروی کشور حضور درخشان دارد توانست به عنوان خودرویی سربلند از هر جهت در میان مشتریان و بازار دست دوم خود را به خوبی بشناساند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، BYD اس6 که از یک سال و نیم گذشته در بازار داخلی خودروی کشور حضور درخشان دارد توانست به عنوان خودرویی سربلند از هر جهت در میان مشتریان و بازار دست دوم خود را به خوبی بشناساند. اس6 در هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز درکنار عضو جدید خانواده BYD یعنی جناب اس7 نیز حضور داشت.

خودرویی که برای اولین بار به شیراز رفت و در این نمایشگاه بین المللی حاضر شد. خودروسازی کارمانیا که تا به امروز پای ثابت تمام نمایشگاه های داخلی خودرو بشمار می رود، در شیراز شرایط فروش ویژه برای جناب اس7 در نظر گرفت. این شرایط برای اس6 با قیمت قطعی و تخفیف 20 میلیون ریالی در نظر گرفته شده بود که با استقبال پر شور خریداران، سهمیه فروش این خودروها در روز دوم نمایشگاه به اتمام رسید.

البته نظربه تکریم به اعتماد مشتریان برند BYD، خودروسازی کارمانیا برای دو روز انتهایی این نمایشگاه تعداد محدودی سهمیه برای مدل اس6 و جناب اس7 صرفاً برای نمایشگاه شیراز در نظر گرفت که تمامی آنها به فروش رفتند. با اتمام این سهمیه ها شرایط فروش اس6 و جناب اس7 نیز به پایان رسید و خریداران می توانند در اطلاع رسانی های بعدی نسبت به خرید این خودروهای منحصر به فرد اقدام نمایند.

402

کد خبر: 962471

وب گردی

وب گردی