درخشنده: استقبال مردم یعنی گیشه سینما/ «پسرها گریه نمی کنند» در جشنواره اکران می شود

کارگردان فیلم سینمایی «پسرها گریه نمی کنند» گفت: این فیلم در مورد پسرها و مسائل و مشکلاتی است  که در زندگی خصوص برایشان پیش می‌آید. بعد از دریافت پروانه ساخت، با همان فیلمنامه اولیه برای ساخت استارت می زنیم.

پوران درخشنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در مورد فیلم «پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: این فیلم در مورد پسرها و مسائل و مشکلاتی است که در زندگی خصوص برایشان پیش می‌آید. بعد از دریافت پروانه ساخت، با همان فیلمنامه اولیه برای ساخت این فیلم سینمایی استارت خواهیم زد.

وی در پاسخ به سوال اینکه در این فیلم چقدر گیشه برای شما مهم است، افزود: هدف اولم ساخت فیلم های پرمحتوا برای مردم بوده و زمانی که مردم از فیلم هایی که می سازم استقبال می‌کنند یعنی گیشه هم وجود دارد.

درخشنده اظهار داشت: 2 سال تحقیق برای آماده سازی و نوشتن این فیلم طول کشید و هنوز هم بررسی و تحقیق ادامه دارد. گروه ساخت فیلم، در تلاش است و امیدواریم برای جشنواره امسال بتوانیم «پسرها گریه نمی‌کنند» را اکران کنیم.

وی در مورد وضعیت سینمای امروز ایران عنوان کرد: سینمای ایران با سرعت رو به جلو حرکت می کند. ولی در حال حاضر ساختار کمدی حرکت سریع‌تری دارد. به نظرم سینما به همه‌ی ساختارها احتیاج دارد. همانطور که به فیلم کمدی مجوز داده می‌شود و فیلم‌های کمدی می‌توانند سالن در اختیار داشته باشند، باید به دیگر فیلم‌ها هم به اندازه کافی فضا و بودجه اختصاص بدهند.

پوران درخشنده فیلمساز، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان که همیشه دغدغه‌های اجتماعی خود را در کارهایش به تصویر کشیده است؛ «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» و «زیر سقف دودی» از آخرین کارهای وی است.

501

کد خبر: 962488

وب گردی

وب گردی