سند مخاطرات مدارس منطقه 13 تدوین شد

با تهیه و تدوین سند مخاطرات ، مدارس این منطقه در برابر حوادث غیر مترقبه و مخاطرات ایمن می شوند.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه با اشاره به تدوین سند مخاطرات مدارس در این منطقه گفت : با همت ستاد مدیریت بحران و با همکاری آموزش و پرورش ، سند مخاطرات 70 مدرسه تهیه و تدوین شده که در حال حاضر در حال اجراست و 120 مدرسه در دست اقدام است.

وی افزود: در سند های تهیه شده، سطح مخاطرات و تهدیدهای هر مدرسه شامل محل، دسترسی و نما، حیاط ، کلاس ها و دفاتر اداری، کتابخانه و سالن اجتماعات، تاسیسات الکتریکی، گرمایشی، موتورخانه، انباری،آسانسور، راهروها و مسیر خروج اضطراری مشخص شده و براساس پیشنهادات، اقدامات اصلاحی با نظارت شهرداری منطقه انجام می‌شود.

رحمان زاده حرکت به سوی مدارس آماده و ایمن و همکاری بین بخشی را از اهداف اجرای این طرح دانست و ادامه داد: اطلاعات حاصل از تهیه این سند مخاطرات در اختیار مدیران و مسئولان مدارس قرار می گیرد تا مجموعه اقدامات لازم برای تامین ایمنی فضاهای آموزشی انجام شود.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از تهیه سند مخاطرات مدرسه ، از منظر ایمنی در یکی از سه وضعیت ، سبز، زرد یا قرمز قرار می گیرد.

شهردارمنطقه توزیع کپسول های آتش نشانی در مدارس را از دیگر اقداماتی برشمرد که در راستای تجهیز مدارس برای اطفای حریق ، تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت های مدیریت بحران در این منطقه گفت: قبل از وقوع هر گونه بحران به طور جدی برای ارتقای زیر ساخت­ها تلاش می کنیم تا خسارات ناشی از آن را به حداقل برسانیم.

700

کد خبر: 962565

وب گردی

وب گردی