وزیر علوم نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان در رقابت‌های جهانی را تبریک گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، کسب مقام نائب قهرمانی جهان در رشته کاراته از سوی تیم دانشجویان ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، منصور غلامی در پیامی، کسب مقام نائب قهرمانی جهان دانشجویان ایران در رشته کاراته را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک غلامی آمده است:

«موفقیت دانشجویان غیور کشورمان در صحنه‌های علم‌اندوزی و کسب قله‌های برتر ورزش جهان همواره مایه مباهات و نشان از شایستگی والای جوانان ایران زمین است.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش شایسته و همت خستگی‌ناپذیر اعضای تیم ملی کاراته دانشجویان ایران اسلامی و کادر فنی در کسب مدال‌های رنگارنگ و عنوان ارزشمند نائب قهرمانی دختران و پسران دانشجوی عزیز در مسابقات کاراته دانشجویان جهان را به جامعه بزرگ دانشگاهی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و سرافرازی هر چه بیشتر قهرمانان ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.»

گفتنی است چهارمین روز از رقابت‌های کاراته دانشجویان با کسب هشت مدال توسط تیم ملی کاراته دانشجویان ایران در ژاپن دنبال شد.

در رقابت های کومیته مردان در وزن به اضافه ۸۴ کیلو گرم صالح اباذری با نتیجه چهار بر یک مقابل نماینده کشور میزبان ژاپن به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم علی مسکینی با حریف خود از کشور ایتالیا سه بر سه مساوی شد و با امتیاز فنی برنده مسابقه شد و صاحب گردن آویز برنز شد.

در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم مهدی رحیمی نژاد با امتیاز ۹ بر صفر نماینده استرالیا را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کومیته زنان در وزن منهای ۶۱ کیلو گرم ملیکا احدی با نتیجه صفر برصفر و با امتیاز فنی مقابل نماینده کشور میزبان بازنده اعلام شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن منهای ۵۵ کیلو گرم آویشن باقری دو بر صفر نتیجه را به حریف خود از کشور ژاپن واگذار کرد و مدال نقره گرفت.

در وزن منهای ۵۰ کیلو گرم فائزه چیذری در دیدار رده بندی حریف خودش را از کشور جمهوری چک با نتیجه هفت بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن منهای ۶۸ کیلو گرم بهنوش نجفی حریف هنگ کنگ خودش را با امتیاز فنی از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی برای کسب مدال طلا مقابل نماینده کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه پنج بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در رقابت های کاتای تیمی، تیم دانشجویان کشورمان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون رودرروی تیم سریلانکا قرار گرفت و با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

همچنین رقابت‌های کومیته تیمی بعد ازظهر امروز برگزار خواهد شد.

202

کد خبر: 962572

وب گردی

وب گردی