فراخوان عمومی وزارت نیرو برای انتخاب مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای اصفهان

مدیریت بخش آب کشور در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گذاری، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستی و رعایت مواد قانونی ذیربط، برای سمت «مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان» دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در اهم وظایف اعلام شده برای مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بر مدیریت چالش‌ها، منازعات و مناقشات محلی و استانی مرتبط با فعالیت‌های منابع آب، پیگیری و اجرای طرح‌های تعادل‌بخشی و حفاظت آب‌های زیرزمینی، استفاده از مشارکت‌های مردم و نهادهای غیردولتی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بخش آب، اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف‌ و فعال نگه‌داشتن کارگروه‌های مرتبط به ویژه کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی و... تاکید شده است.

در جریان پروسه این انتخاب ارزیابی شایستگی‌های(عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط اعضاء کارگروه بررسی شایستگی‌ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی متقاضیان انجام خواهد گرفت، حقوق و مزایای مدیرعامل مطابق با مفاد مصوبه شورای حقوق و دستمزد و درجه‌بندی شرکت‌ تعیین و برقرار می‌گردد و حضور مستمر مدیرعامل در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت نیز الزامی است.

پیش از این نیز وزارت نیرو طی 4 مرحله با اعلام فراخوان عمومی و پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه ابرای انتخاب مدیران صنعت آب و برق اقدام کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط احراز و وظایف مربوطه و همچنین تکمیل فرم درخواست می‌توانند از امروز، 31 تیرماه لغایت 14 مردادماه به آدرس www.moe.gov.ir مراجعه کنند.

402

کد خبر: 962576

وب گردی

وب گردی