اعتراض شدید و فریاد استقلالی ها/دیگر زمان بازی اینها تمام شده!

استقلالی‌ها موافق بازگشت سه بازیکن پا به سن گذاشته و بدون تیم مانده به این تیم نیستند.

به گزارش ایسکانیوز، در شرایطی که استقلال امید ابراهیمی را از دست داده و مجید حسینی و سرور جباروف نیز در آستانه جدایی هستند گزینه های عجیبی برای جایگزینی آنها مطرح شده اند.

در محافل ورزشی شایعه شده که ممکن است برخی ستاره های سابق دوباره به استقلال برگردند تا با لباس این تیم از میادین خداحافظی کنند.

مجتبی جباری گزینه بازگشت به جمع آبی ها در صورت منتفی شدن تمدید قرارداد جباروف است آن هم در حالی که اخیرا خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرد اما گفته می شود به خاطر رفتن تیم افتخاری و توفیقی بدش نمی آید دوباره به استقلال برگردد.

امیرحسین صادقی که با پیکان به مشکل خورده و جدا شده فعلا تیم ندارد و شخصا مذاکراتی با شفر داشته تا یک فصل در استقلال بازی کند و با پیراهن این تیم کفش هایش را بیاوزد. او ممکن است جایگزین مجید حسینی شود.

بحث آندو تیموریان و حضورش در استقلال نیز مطرح شده تا جانشین ابراهیمی شود هر چند که استقلال علی کریمی را جذب کرده با این حال ممکن است آندو هم برگردد.

البته یکی از دلایلی که باعث شده شاهد بازگشت این نفرات باشیم مطالبات آنها از استقلال است که می تواند برای باشگاه دردسرساز شود!

با این حال استقلالی ها در فضای مجازی به این خبر واکنش تندی نشان داده اند و معتقدند استقلال با این نفرات پا به سن گذاشته نتایج بدی خواهد گرفت و معتقدند جوانگرایی که فصل گذشته نتایج خوبی برای این تیم به همراه داشت باید ادامه پیدا کند.

کد خبر: 962591

وب گردی

وب گردی