واکنش ترامپ به اظهارات روحانی

رئیس جمهور آمریکا طی پیامی توییتری به سخنان روز گذشته روحانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری به اظهارات روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان واکنش نشان داد.

وی در این پیام آورده است: «دیگر هرگز آمریکا را تهدید نکن/ شما تاوان آن را خواهید داد به طوری که در طول تاریخ افراد کمی چنین تاوانی داده اند/ ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم/ مراقب باش!.»

رئیس جمهور روحانی روز گذشته در سخنرانی خود در جمع سفرای ایران در خارج از کشور، خطاب به آمریکایی‌ها و در پاسخ به اینکه آنها گفته‌اند نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود، اظهار داشت: آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه و امنیت مسیر کشتیرانی در طول تاریخ هستیم ، با دم شیر بازی نکن ، پشیمان کننده است. شما فکر می کنید ایران این قدر ضعیف است که اجازه دهد شما به خواسته و به اهداف‌تان برسید؟

رئیس‌جمهور ادامه داد: با دم شیر بازی نکنید چرا که پشیمانی ابدی برای شما به همراه خواهد داشت و این از توان شما ساخته نیست شما نمی‌توانید ملت ایران را علیه منافع ایران بسیج کنید چرا که ملت ایران منافع خود را می‌فهمند و برای آن فداکاری می‌کند. شما نمی‌توانید ملت را علیه امنیت و منافع ایران بسیج کنید.

کد خبر: 962622

وب گردی

وب گردی