واکنش سوریه نسبت به انتقال کلاه سفیدها

سوریه در مورد انتقال کلاه سفیدها به اردن اعلام کرد: حال که ماهیت کلاه سفیدها و حامیان غربی صهیونیستی آنان مشخص شده است به دنبال انتقال آن ها برآمده اند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، وزارت خارجه سوریه اعلام کرد با افشای ماهیت گروه کلاه سفیدها، حامیان آن ها در صدد انتقال آنان به اردن افتاده اند.

این وزارت با اشاره به ارتباط کلاه سفیدها با رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های غربی، از سازمان‌های بین المللی خواست مواضع خود را که به سبب افشای ماهیت واقعی این گروه خدشه دار شده است اصلاح و وجهه آسیب دیده خود را ترمیم کنند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در خبری گزارش داد یکی از مسئولان وزارت خارجه این کشور اعلام کرد، اقدام جنایتکارانه‌ای که اسرائیل و عوامل آن در منطقه انجام دادند ماهیت واقعی گروه موسوم به «کلاه سفیدها» را برملا کرد و این در حالیست که سوریه به سبب ماهیت تروریستی این گروه درباره خطر آن برای امنیت و ثبات خودش و منطقه هشدار داده بود.

این مقام مسئول افزود: اسرائیل پیوسته به دروغ ادعا می‌کند هیچ ارتباطی با جنگ در سوریه ندارد اما تلاش آنها برای فراری دادن صد‌ها تن از اعضای این گروه تروریستی و همچنین سرکرده‌های دیگر گروه‌های مسلح تروریستی با همکاری حکومت‌های آمریکا، انگلیس، اردن، آلمان و کانادا، حمایت‌هایشان (رژیم صهیونیستی) را از گروه‌های تروریستی فاش می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 962708

وب گردی

وب گردی