اعتماد مردم سرمایه اى بزرگ براى کشور است

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتماد مردم به کارگزاران نظام، یک سرمایه بزرگ برای کشور است؛ زیرا در چنین فضایی می‌توان به توسعه و اقتدار ایران اندیشید.

محمد فیضی زنگیر، دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شوراى اسلامى در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادى ایسکانیوز در خصوص افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، گفت: همه مردم آرزوی رشد و بالندگی کشور را دارند و در این شرایط که سختی‌های زیادی بر آن‌ها تحمیل‌شده، می‌خواهند اخبار خوبی را دریافت کنند. افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس هم یکی از خبرهای خوبی بود که توسط مسئولین به گوش همگان رسید، اینکه این پالایشگاه توان تولید 55 درصد بنزین داخل را دارد و تا حد زیادی توانسته ایران را در بنزین خودکفا کند خبری مسرت‌بخش است.

او افزود: علیرغم فشارهای اقتصادی که توسط برخی کشورهای معارض با ایران به ما واردشده اما مهندسان و متخصصان توانستند بر تمام مشکلات فائق آیند و از این پروژه ملی رونمایی کنند. امروز توانمندی و ظرفیت‌های کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امیدوارم این مسیر تا خودکفایی کامل در کالاهای اساسی و ضروری ادامه پیدا کند.

فیضى زنگیر تصریح کرد: وقتی اراده‌ای صورت بگیرد که همه مردم و مسئولان دست‌به‌دست هم دهند و با کمک یکدیگر به آبادانی کشور کمک کنند آنگاه خواهیم دید اعتمادی که در این سال‌ها تا حدودی خدشه‌دار شده بود، بازسازی خواهد شد.

او اظهار داشت: اعتماد مردم به کارگزاران نظام، یک سرمایه بزرگ برای کشور است زیرا در چنین فضایی می‌توان به توسعه و اقتدار ایران اندیشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 962724

وب گردی

وب گردی