افتتاح بزرگ‌ترین شهر تفریحی سر پوشیده جهان

بزرگ‌ترین شهر تفریحی جهان در ابوظبی پایتخت امارات با مساحت 1.65 فوت مربع با حضور مقامات اماراتی افتتاح شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روز دوشنبه بزرگ ترین شهر تفریحی سر پوشیده جهان با نام تجاری «برادران وارنر» در ابوظبی، پایتخت امارات افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این شهر، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نایب رئیس امارات و رئیس شورای وزرای حاکم دبی و شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی شرکت کردند.

این مجموعه با نام «جهان برادران وارنر ابوظبی» توسط شرکت «میرال» از شرکت های پیشرو در ابوظبی به همراه شرکت « برادران وارنر» و با سرمایه‌گذاری حدود یک میلیارد درهم امارات ساخته شده است.

محمد بن زاید در حساب توییتری خود نوشت: امروز در کمال خوشبختی به همراه برادرم محمد بن راشد اولین شهر تفریحی سر پوشیده جهان با نام « برادران وارنر ابوظبی» را افتتاح کردیم، توسعه بخش گردشگری و فراهم کردن فضاهای تفریحی در سطح جهانی محور برنامه های ما برای آینده است تا امارات را به بهترین و زیباترین مکان موجود در جهان تبدیل کنیم.

در مراسم افتتاحیه این مجموعه تفریحی فیلمی کوتاه از آرشیو اختصاصی سینمایی شرکت « برادران وارنر» پخش گردید، این شرکت از جمله بزرگترین شرکت‌ های متخصص در زمینه تولیدات سینمایی و صنعت تفریحی در سطح جهان است.

شهر «جهان برادران وارنر ابوظبی» در مساحتی بزرگی بیش از 1.65 میلیون فوت مربع ایجاد شده و پیش بینی می شود درب های آن در 25 ماه جاری به روی مردم باز شود.

این شهر در ۶ منطقه متفاوت طراحی شده است که عبارتند: «برادران ورانر پلازا»، «مترو پلیس»، «گاتهام سیتی»، «کرتون جانکشن»، «بیدروک» و «دینامیت گالتش». همچنین این شهر تفریحی 29 سالن بازی برای تفریحات خانوادگی را شامل می شود.

کد خبر: 962738

وب گردی

وب گردی