هیچ محدودیتی در عرضه گازوئیل و بنزین در کشور نداریم

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هر میزان تقاضا برای سوخت مایع را بدون محدودیت در ۲۴ ساعت اخیر و همچنین روزهای گذشته پاسخ داده ایم و اکنون نیز (صبح روز دوم مردادماه ۹۷) وضعیت تأمین و عرضه سوخت در تمام ایران عادی است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در 24 ساعت اخیر، برخی اخبار و شایعه ها در مورد کمبود عرضه گازوئیل (نفت گاز) و بنزین در برخی نقاط کشور مثل تهران، موجب مراجعه بیش از حد معمول متقاضیان سوخت گیری به جایگاههای عرضه سوخت مایع شده بود که این مسئله در برخی نقاط کشور از جمله حاشیه برخی کلانشهرها، موجب ایجاد صف های طولانی سوخت گیری شد.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این خصوص،گفت: در حال حاضر و همچنین روزهای اخیر، هیچ گونه محدودیت و مشکلی در عرضه نفت گاز و بنزین در هیچ نقطه کشور نداشته ایم.

او افزود: تمامی شایعه ها و اخباری که به محدودیت و یا توقف عرضه سوخت مایع در کشور اشاره دارد، تکذیب می شود؛ چرا که وضعیت تأمین و عرضه سوخت مایع اعم از نفت گاز و بنزین کوچکترین اختلالی ندارد.

کاهی در خصوص شکل گیری صف های طولانی تقاضا برای سوخت گیری در برخی جایگاههای عرضه سوخت در صبح امروز و همچنین شب گذشته گفت: بخشی از این تقاضا به دلیل افزایش ترددهای بین شهری و رونق سفرهای تابستانی است و بخشی هم ممکن است تحت تأثیر شایعه ها شکل گرفته باشد.

او ادامه داد: در هر صورت هر میزان تقاضا برای سوخت مایع را بدون محدودیت در 24 ساعت اخیر و همچنین روزهای گذشته پاسخ داده ایم و اکنون نیز (صبح روز دوم مردادماه 97) وضعیت تأمین و عرضه سوخت در تمام ایران عادی است.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 962756

وب گردی

وب گردی