رجالی: رویکرد جدید دانشگاه آزاد حرکت مبارکی را به همراه دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: در رویکرد جدید دانشگاه آزاد حرکات مبارکی را شاهد هستیم که از بدو تأسیس دانشگاه همه انتظار داشتند که در این دانشگاه دانش و تربیت با هم آموزش داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام رجالی تهرانی در مراسم معارفه ی خود به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: از حسن اعتمادی که به من شد کمال تشکر را دارم و خوشحالم که موضوع تربیت و آموزش از نگاه دکتر طهرانچی اینقدر پررنگ است.

او افزود: تذکر حجت الاسلام طیبی نیز مورد توجه است که از همکاری با همکاران دانشگاهی و رؤسای واحدها در نهاد رهبری استقبال می کنم و از تجربیات این افراد بهره مند خواهیم شد هم چنین در این راه به کمک های حجت الاسلام طیبی نیازمندم.

مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: تأکید به شورایی عمل کردن موضوعی است که قلبا به آن اعتقاد دارم و از نظرات دیگران بهره می برم که بتوانم به وظیفه ی خود به عنوان تکلیف عمل کنم.

او ادامه داد: طبیعی است که به دنبال هر تغییری، انتظار می رود که رشد و تعالی در برنامه ها اتفاق بیفتد و در این راه سعی می کنم از تجربیات همکاران دانشگاه تهران و همکار قدیمی حجت الاسلام کلانتری کمک بگیرم تا به اهداف مدنظر دست یابیم.

حجت الاسلام رجالی افزود: در رویکرد جدید دانشگاه آزاد حرکات مبارکی را شاهد هستیم که از بدو تأسیس دانشگاه همه انتظار داشتند که در این دانشگاه دانش و تربیت با هم آموزش داده شد و این امر با تکیه بر مدیریت جدید تحقق می یابد چون مدیریت جدید به مسائل فرهنگی توجه ویژه ای دارد.

کد خبر: 962792

وب گردی

وب گردی