طیبی: دستورات شفاهی مدیران پیشین دانشگاه آزاد، مانع فعالیت های نهاد رهبری می شد

مسؤل پیشین نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران گفت: در دوران گذشته دانشگاه آزاد مشکلات زیادی داشت و بیشتر آنها به دلیل دستورات کلانی بود که از سوی مدیران صادر و مانع فعالیت‌های ما در نهاد رهبری می‌شد و همکاران ما در نهاد رهبری گاهی مجبور بودند دستورات شفاهی رؤسا را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آزاد، مراسم تودیع و معارفه ی مسؤل نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام طیبی مسؤل پیشین نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران گفت: برای من باعث خوشحالی است که در مدت 15 سال خدمت در دانشگاه آزاد توانستم جایگاه نهاد رهبری را در دانشگاه آزاد حفظ کنم هم چنین جایگاه مناسبی را از روحانیت در دانشگاه آزاد ارائه دهم.

او افزود: در دوران گذشته دانشگاه آزاد مشکلات زیادی داشت و بیشتر آنها به دلیل دستورات کلانی بود که از سوی مدیران صادر و مانع فعالیت‌های ما در نهاد رهبری می‌شد و همکاران ما در نهاد رهبری گاهی مجبور بودند دستورات شفاهی رؤسا را انجام دهند اما وقتی از دستورات کلان فاصله می گرفتیم بسیار صمیمی برای همکاری و خدمت اعلام آمادگی می کردند

مسؤل پیشین نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران ادامه داد: افرادی که به عنوان روسای واحدها در دانشگاه آزاد استان تهران خدمت می کردند؛ همکاران نهادی ما بودند یعنی همه ی رؤسای واحدها و معاونین آن ها به نوعی نیروی نهاد رهبری محسوب می شدند.

طیبی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام رجالی مدتی در دانشگاه سراسری بوده‌ و این باعث شناخت وی از محیط دانشگاهی می‌شود که امیدواریم مجموعه مدیریت و روسا با همکاری خود مشکل کمبود نیروی انسانی در دفاتر نهاد را برطرف کنند.

او تصریح کرد: از طریق کانون ها و تشکل ها باید بتوان ارتباطات میان سازمانی را گسترش داد که امیدواریم با همکاری مسؤلان نهاد رهبری و رؤسای واحد ها خلأهای قانونی جبران شود.

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه همکاری و تعامل رؤسای واحدها می تواند یک پشتوانه ی قوی برای حجت الاسلام رجالی باشد افزود: حرمت و جایگاه اصلی شوراها باید مورد توجه باشد که امیدواریم با اهمیت دادن به نظرات افراد مختلف بتوان به برنامه و اهداف مدنظر دست یافت.

کد خبر: 962796

وب گردی

وب گردی