هدفگذاری افزایش تولید طلا زرشوران در سال جاری

معاون طرح های توسعه و صنایع معدنی ایمیدرو، خواهان تداوم رشد تولید طلا در زرشوران شد و تاکید کرد: این شرکت امسال می تواند رکورد جدید تولید طلا را ثبت کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، اردشیر سعدمحمدی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران که در محل ایمیدرو برگزار شد، افزود: بیشترین میزان تولید طلا زرشوران در سال 96 رقم خورد و بر اساس برنامه ریزی ها این میزان در سال جاری به مسیر صعودی خود ادامه خواهد داد.

او ضمن قدردانی از تلاش های روانبخش امیری مدیر عامل سابق زرشوران افزود: با توجه به چشم اندازی که برای زرشوران به عنوان پایگاه تولید طلا مورد توجه است، باید به چند مقوله مهم در رسیدن به اهداف این مجموعه اشاره کرد.

سعدمحمدی در تشریح نیازهای ضروری طلای زرشوران گفت: در اکتشاف باید از ابزار مدرن تری برای شناسایی ذخایر استفاده کرد به طوری که با در اختیار داشتن شکل سه بعدی آن ها، برنامه مشخصی را در زمینه استخراج اجرایی کرد..

او افزود: بازآموزی جدی در امر آموزش، توجه به مسائل زیست محیطی، برنامه ریزی در محاسبات مالی در تعیین قیمت تمام شده و تحلیل شرایط از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مدیریت جدید باشد.

معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو ضمن تاکید بر انتظار ایمیدرو در افزایش میزان تولید طلا در زرشوران عنوان کرد: طراحی جدید معدن از الزامات پیش رو است که به طور حتم با نگاه حمایتی ایمیدرو از طلای زرشوران محقق خواهد شد.

سعد محمدی مسائل مربوط به کارخانه در طلای زرشوران به لحاظ راندمان و شرایط کار را اساسی خواند و در ادامه از برنامه ریزی های ایمیدرو در تامین سیانور به منظور تولید طلا خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 962916

وب گردی

وب گردی