جدیدترین خبر کسرخدمت ایثارگری اعلام شد

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجاگفت: با تصویب کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، به ازای هرماه جبهه،هردرصد جانبازی و هرماه اسارت والدین ،12 روز کسرخدمت به مشمولان تعلق می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار ابراهیم کریمی در تشریح این خبر، گفت: نحوه اجرای بند (د) ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بررسی و تصویب شد به ازای هرماه جبهه، هردرصد جانبازی و هرماه اسارت والدین، 12 روز کسرخدمت به مشمولان تعلق گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای این قانون طبق مصوبه قبلی که با هماهنگی مجلس شورای اسلامی صورت گرفته بود، سالی20 هزار نفر با بالاترین سطح ایثارگری می توانستند از این تسهیلات بهره مند شوند که از سال گذشته برای دارندگان امتیازات ایثارگری 28 و 29 اجرا شد که به دلیل محدودیت در اجرای این قانون، سایر ایثارگران به خصوص مشمولان حین خدمت امکان بهره مندی از این تسهیلات را نداشتند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته این امکان فراهم شده فرزندان تمام ایثارگران بدون هیچ گونه محدودیتی از لحاظ زمانی، سنی و غیره بتوانند از این امتیاز بهره مند شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در آینده نزدیک این کسرخدمت اجرایی خواهد شد، افزود: با تصویب نهایی این قانون، برای افرادی که منتظر تغییرات و تحولات نهایی بوده اند، فرصت خوبی برای شروع به خدمت سربازی و بهره مندی از این تسهیلات ایجاد شده است.

وی یادآورشد: مشمولان واجد شرایط کسرخدمت ایثارگری با امتیاز 28 و 29 همچنان می توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 مراجعه کنند.

سردار کریمی در پایان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گویا به شماره096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

706

کد خبر: 962942

وب گردی

وب گردی