رنو هنوز اتمام همکاری خود را با خودروسازان ایرانی اعلام نکرده است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: شرکت رنو هنوز به صورت رسمی اعلام قطع همکاری با خودروسازان داخلی نکرده است و کشور فرانسه کماکان دست به عصا حرکت می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ ولی ملکی در خصوص توقف تولید تندر 90 در ایران، اظهار داشت: در دوران قبلی اعمال تحریم‌ها امکان تامین قطعات وجود نداشت و اکنون نیز با اعمال تحریم‌ها امکان تولید دائم خودرو تندر 90 وجود نداشته و وابستگی‌ها ادامه دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید برخی از قطعات خودروسازان انحصاری است و درصورتی که این قطعات تامین نشود امکان تولید خودرو وجود ندارد، گفت: شرکت رنو هنوز اتمام همکاری خود را با خودروسازان ایرانی اعلام نکرده و نمی‌توان شرایط فعلی را پایان همکاری دانست.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه ایران‌خودرو به منظور امکان تغییر سفارش ال 90 توسط مشتریان بخشنامه صادر کرده است، اظهار داشت: صدور بخشنامه به منظور تغییر سفارش مشتریان اقدام مناسبی است و با این اقدام خریداران با معطلی مواجه نیستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خودروسازان دیگر نیز با عدم توان تولید برخی محصولات مواجه هستند، عنوان کرد: در شرایطی که تولیدکنندگان توان تامین سفارش مشتریان را ندارند با جایگزین آن را ارئه کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: شرکت رنو هنوز به صورت رسمی اعلام قطع همکاری نکرده است و کشور فرانسه کماکان دست به عصا حرکت می‌کند.

منبع: خانه ملت

400

کد خبر: 962979

وب گردی

وب گردی