آیت الله جنتی: ما امروز مشکل مدیریت داریم

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت :امروز ما مشکل منابع نداریم ولی مشکل مدیریت داریم و باید مدیران جوان و انقلابی وارد میدان شوند که اگر این مشکل حل نشود منابع نیز به کار ما نخواهد آمد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، چهارمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) با کمیسیون‌های داخلی صبح امروز (پنج‌شنبه 4 مرداد) به‌ریاست آیت الله احمد جنتی آغاز شد.

آیت الله جنتی در این نشست ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) درباره مشکلات اقتصادی که مردم درگیر آن هستند و روز به روز شدت پیدا می‌کند، گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و همه باید یک‌صدا برای حل این مشکلات متحد شویم.

وی افزود: امروز ما مشکل منابع نداریم ولی مشکل مدیریت داریم و باید مدیران جوان و انقلابی وارد میدان شوند که اگر این مشکل حل نشود منابع نیز به کار ما نخواهد آمد.

آیت الله جنتی افزود: درآمدهای کشور باید صرف زیرساخت‌ها شود نه صرف هزینه‌های بیهوده. جلوگیری از خام‌فروشی، توجه به بنیه دفاعی، لزوم توجه به شفافیت و درون‌زایی، توجه به کشورهای دوست و دل نبستن به کشورهایی که همواره بدعهدی می‌کنند از ضروریات امروز کشور برای برون‌رفت از وضعیت اقتصادی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 963028

وب گردی

وب گردی