سارقی که با کارت عابر بانک دیگران ولخرجی می کرد دستگیر شد

رئیس کلانتری 103 گاندی گفت : سارقی که با اخذ عابر بانک مالباختگان ساعت و گوشی موبایل می خرید دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ فرهاد حیدری رئیس کلانتری 103 گاندی، گفت: چند تن از رانندگان به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند که کارت عابر بانک به همراه رمز آن را برای حل مشکل مسافر به وی تحویل، ولیکن وی پس از ورود به بیمارستان دیگر باز نگشت و پس از دقایقی از کارتشان وجوه مختلفی برداشت شده است، که شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رانندگان خودروها که مدتی با مسافر گفت و گو کرده و توانسته بودند چهره وی را مشاهده و به خاطر بسپارند، گفت: با راهنمایی رانندگان تصویری از چهره سارق تهیه و در اختیار ماموران قرار داده شد.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران هنگام گشت زنی در مناطق احتمالی وقوع جرم، متوجه استمداد دو تن از شهروندان شدند که مدعی بودند سارق کارت عابر بانکشان را در پاساژ پایتخت مشاهده و اکنون سارق در پاساژ حضور دارد که بلافاصله ماموران در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار دادند.

حیدری با اشاره به اعتراف سارق به 10 فقره سرقت، افزود: متهم در بازجویی انجام شده اقرار کرد: جلوی بیمارستانی به عنوان مسافر سوار خودروی اشخاص می شدم و از رانندگان می خواستم تا جلوی بیمارستان دیگری وی را پیاده کنند و در طول مسیر به روش های مختلف رانندگان را اغفال و اعتماد آنان را جلب می کردم تا اینکه موفق می شدم کارت عابربابک و رمزشان را اخذ و با حل مشکلم در بیمارستان به آنان پس دهم.

این سارق اقرار کرد: وارد بیمارستان می شدم و به سرعت از در دیگر خارج و بدین صورت متواری می گشتم و با کارت عابر بانک و رمز رانندگان، گوشی و ساعت می خریدم .

رئیس کلانتری گاندی با اشاره به اینکه متهم از 10 تن از رانندگان به همین شیوه سرقت و مبلغی حدود 40 میلیون تومان سرقت کرده بود، بیان داشت: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

700

کد خبر: 963037

وب گردی

وب گردی