فتحی: اینجا استقلال است، نه باشگاه دسته سومی!

سرپرست باشگاه استقلال گفت: سید مجید حسینی آمد و شماره حساب خواست تا 50 هزار دلار بدهد و برود، مگر اینجا باشگاه دسته سومی است؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر حسین فتحی در خصوص آخرین شرایط مامه بابا تیام و سید مجید حسینی گفت: هر دو بازیکن با ما قرارداد دارند ولی متاسفانه از جمع ما جدا شده‌اند. ما هم از طریق فیفا خواسته‌ایم رضایت ما را جلب کنند. ما 3 بار با باشگاه ترابوزن جلسه داشتیم؛ باشگاهی که اصلا جواب تلفن ما را نمی‌داد حالا مرتب تماس می‌گیرد و خواستار پایین آمدن رقم قرارداد حسینی است.

وی تاکید کرد: هفته گذشته همکارانم در حوزه بین‌الملل با جدیت پیگیر این موضوع بودند، ما روی اصول خودمان پافشاری می کنیم چون باشگاه ترکیه ای و حسینی رفتار غیر حرفه‌ای انجام داده اند. تیام هم همین شرایط را دارد، اگر رضایت ما را جلب نکنند، اجازه بازی به این 2 بازیکن نخواهیم داد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص رقم درخواستی باشگاه استقلال برای حسینی گفت: خواسته‌ایم در صورت ترانسفر، مبلغی به ما پرداخت شود، ضمن آنکه غرامت نقدی هم خواسته‌ایم، در حال مذاکره هستیم تا به رقم مد نظر باشگاه برسیم.

فتحی در خصوص اینکه تیام به یکباره استقلال را ترک کرده و درخواست بالایی داشته، گفت: ابتدا باشگاه باید طوری برخورد کند که اعتماد بازیکن جلب شود. بازیکن باید حرف منِ مدیرعامل را بپذیرد. باید قبول کنیم فوتبال حرفه‌ای برای ترانسفر، مقررات خاصی دارد. این درست نیست که بازیکن تلفنش را جواب ندهد، آقای مجید حسینی عزیز! شما وقتی می‌خواهی به تیمی بروی باید بر اساس اصول و چارچوپ اصول باشگاه اقدام کنی.

وی تاکید کرد: تیام بازیکن باشگاه استقلال است و باید در تمرینات شرکت کند، او باید ابتدا باشگاهش را به ما معرفی می‌کرد و ما با آنها مکاتبه کرده و در نهایت توافق می‌کردیم. بازیکنی که 3 میلیارد می‌خواهد چطور آمادگی دارد این رقم را بگیرد ولی برای موارد دیگر و هماهنگی با باشگاه آمادگی ندارد؟ مجید حسینی به باشگاه آمده و گفته شماره حساب بدهید تا من 50 هزار دلار را بدهم و بروم! مگر اینجا باشگاه دسته سومی است؟ اینجا استقلال است! اگر این کار را می‌کردیم باشگاه ترکیه‌ای چه فکری در مورد ما می‌کرد؟ هواداری که مجید حسینی و امید نورافکن را ساخته، حقش این نیست. اگر یک روز زودتر می‌آمدم نورافکن را بر می‌گرداندم. وقتی آمدم، مسئولان باشگاه گفتند یک ساعت قبل آی تی سی او را صادر کرده‌اند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا تغییراتی در باشگاه ایجاد کرده، گفت: هنوز نرسیده‌ام به چارت باشگاه رسیدگی کنم. در این چند روز افرادی را به باشگاه آوردم که فعلا کنار ما باشند، باید کسانی کنار ما قرار بگیرند که کار را بلد باشند. مطمئن باشید از کسانی استفاده می‌کنم که رزومه قابل قبولی داشته باشند. وقتی شما، شخصی که سابقه فوتبالی ندارد، هیچ کجای فوتبال ایران کار نکرده و هیچ رزومه فوتبالی نداشته را به باشگاه می‌آورید و در پست حساس باشگاه می‌گذارید، همین اتفاقاتی می‌افتد که امروز می‌بینید. من کسانی را می‌آورم که فردا مورد مواخذه قرار نگیرم.

وی با اشاره به اشراف وزیر ورزش و جوانان به فوتبال گفت: شما مطمئن باشید هر دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزیر هستند و به صورت ریز روی هر دو باشگاه نظارت خواهد شد. در زمان وزیر کنونس هم اینقدر تغییرات گسترده نبوده است. مطمئن باشید وزارت به شکلی با باشگاه‌ها کار خواهد کرد که یک بازیکن بیست و چند ساله تحت تاثیر مدیر برنامه‌اش قرار نگیرد تا دو باشگاه را به مسخره بگیرد و کسانی در باشگاه گماشته شوند که زمینه ساز این نوع قراردادها باشند.

604

کد خبر: 963135

وب گردی

وب گردی