سفر رئیس مجلس شورای سعودی به سنگاپور

رئیس مجلس شورای عربستان سعودی یکشنبه آینده برای یک بازدید رسمی وارد سنگاپور می شود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «عبدالله بن ابراهیم آل شیخ» رئیس مجلس شورای عربستان سعودی، به دعوت رئیس پارلمان سنگاپور روز یکشنبه آینده، از این کشور دیدار خواهد کرد.
آل شیخ، طی بازدیدش از سنگاپور با تعدادی از مقامات عالی رتبه این کشور از جمله: رئیس پارلمان، وزیر دولت در امور دفاع و خارجه و وزیر محیط زیست و منابع مالی این کشور دیدار و پیرامون روابط مشترک میان دو کشور، گفت وگو خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای عربستان سعودی در نشستی مطبوعاتی توضیح داد که عربستان به منظور تحقق منافع مشترک ملت ها به تحکیم روابط با کشورهای مختلف جهان متمایل است.

آل شیخ افزود: سنگاپور از کشورهای پیشگام و مؤثر در عرصه اقتصادی جهانی بوده و از تجارب توسعه ای مهم برخوردار است و می توان از تجارب این کشور در تحقق توسعه پایدار بین المللی استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای عربستان سعودی با اشاره به روابط مشترک میان دو کشور و تواقفنامه های امضا شده میان دو طرف، تاکید کرد که با توجه به تجربه سنگاپور در زمینه توسعه تاسیسات متوسط و کوچک و بالا بردن ظرفیت های ملی و بومی سازی صنعت در سعودی به ویژه در بخش الکترونیکی و دستگاه های پزشکی، می توان از این تجارب در سعودی بهره برد.
آل شیخ ابراز امیدواری کرد که این دیدار به تقویت و گسترش روابط پارلمانی و تبادل تجربیات و هماهنگی و مشورت در قبال قضایای مورد توجه دو کشور بیانجامد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963156

وب گردی

وب گردی