مشکل تامین ارز ایرلاین‌ها حل نشد

معاون وزیر راه و شهرسازی از تداوم مشکل تخصیص ارز به ایرلاین‌های داخلی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام شده این مشکل به زودی برطرف شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی عابدزاده با اشاره به مشکل تخصیص ارز به شرکت های هواپیمایی از مکاتبه با بانک مرکزی برای این موضوع خبر داد و اظهار کرد: با سازمان مدیریت نیز جلساتی برگزار شده که در آن راهبرد تخصیص ارز به شرکت‌های هواپیمایی تعریف شده است.

او با بیان این‌که متاسفانه ارز مورد نیاز ایرلاین‌ها تخصیص نیافته و آنها دچار مشکل شده‌اند، افزود:‌سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه در حال پیگیری این موضوع هستند و انتظار داریم این پیگیری به زودی به نتیجه منجر شود. چراکه فعالیت برای شرکت های هواپیمایی بسیار سخت شده است.

عابدزاده افزود: جایگزینی ارزی که شرکت های هواپیمایی در حال حاضر هزینه می‌کنند، در آینده سخت است. پیگیر هستیم که ارز با قیمت مناسب در اختیار ایرلاین‌ها قرار بگیرد تا این مشکل برطرف شود.

28 تیرماه امسال پرواز تهران-استانبول کیش ایر به دلیل آنچه عدم تخصیص ارز دولتی عنوان شده بود، کنسل شد. موضوعی که اعتراض شدید مسافران را به دنبال داشت و آنها نسبت به بی توجهی به این موضوع گلایه داشتند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 963272

وب گردی

وب گردی