کابینه  نیازمند خانه تکانی  است/ مسئولان باید از جنس مردم باشند

فعال سیاسی اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران خودمردم، مشارکت و اعتمادشان است که در حال حاضر به شدت لطمه خورده است.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص اعتماد مردم نسبت به دولت گفت: بزرگ‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران خودمردم، مشارکت و اعتمادشان است که در حال حاضر به شدت لطمه خورده است.

وی با اشاره به این که دیوار اعتماد بین مردم و مسئولان فرو ریخته است اظهار داشت: ترمیم این اعتماد به شدت نیازمندخدماتی است که منجر به اعتماد مردم شود و اگر این کار قرار است صورت بگیرد دولت باید از خودش شروع کند.

سروری در تشریح این که چگونه دولت می تواند اعتماد مردم را جذب کند ابراز کرد: دولت افرادی که از جنس مردم نیستند و دارای فاصله طبقاتی بالایی هستند را باید کنار بگذارد؛ زیرا این افراد نمی توانند نمایندگان مردم و مورد اعتماد آن ها باشند چون خطوط مشترک بین چنین مسئولانی با ملت یا خیلی کم است و یا اصلا وجود ندارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص مسئولانی که با سرعت در حال سبقت گرفتن از مردم هستند ادامه داد: آن ها در برج های میلیاردی زندگی می کنند و مردم در خانه های درد آور هستند به همین دلیل جنس مسئولان باید از جنس مردم باشد و این نیازمند خانه تکانی در کابینه است تا افراد جهادی، انقلابی و ساده زیست بر رأس کار بیایند.

وی افزود: از همه این خصایص مهم‌تر فرد باید مدیر و مدبر باشد تا با اقدامات خودش مردم را نسبت به نظام و جمهوری اسلامی خوش‌بین کند و اعتماد آنها را برگرداند .

سروری اظهارداشت: من فکر می کنم مردم منتظر این هستند که در همه عرصه های نظام به خصوص در عرصه اجرایی که در دست دولت است و بزرگ‌ترین مجموعه ها را دارا است کسانی بیایند تا گره گشایی کنند و این افراد باید از جنس خودشان باشند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان درباره مسئولانی که روی کار باید بیاند تا مشکلات مردم را حل کنند گفت: آن ها باید مسئولیت را برای خدمت بخواهند نه برای منافع شخصی و یا حزبی خودشان؛ این موارد به نظرم قدم اولی است که دولت می تواند برای جذب اعتماد مردم بردارد.

انتهای پیام

کد خبر: 963323

وب گردی

وب گردی