مدیرامور سینماها:  50 درصد فروش بلیت جام جهانی  به سینمادار ها رسید

مدیر امور سینماها و مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان امور سینمایی گفت : اگر سینمادارها کیفیت فضای سینماها را خوب آماده کنند، دیگر برای تأمین هزینه ها نیازی به پخش مسابقات نخواهد بود.

محمدرضا فرجی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در مورد نمایش مسابقات جام جهانی در سینماهای کشور گفت: این طرح فقط در مسابقات تیم ملی ایران با استقبال بی‌نظیری مواجه بود. با اینکه ما مجوز نمایش مسابقات فینال و نیم نهایی را داشتیم، هیچ سینمایی نتوانست به اندازه مناسبی استقبال داشته باشد.

وی در مورد درآمد حاصل ازاین طرح عنوان کرد: اطلاعی از رقم دقیق فروش بلیت مسابقات جام جهانی را ندارم. اما آنچه که شنیده‌ام، مبلغ دریافتی حاصل از این طرح، یک و نیم میلیارد تومان بوده است. که طبق توافق 50 درصد آن به سینمادارها می‌رسد.

فرجی اظهار داشت: اکران فیلم و هرآنچه که جنبه نمایشی داشته باشد، اولویت ما برای سینماهای کشور است و ما روی این موضوع متمرکز هستیم. کار ما نمایش فوتبال و والیبال و مسابقات دیگر نیست. در مسابقات جام جهانی هم به خاطر حضور تیم ملی ایران این اقدام را انجام دادیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر سینمادارها، سینماها را با کیفیت خوب آماده کنند و ما فیلم خوب ایرانی یا خارجی داشته باشیم، حتماً همکاری لازم را با سینمادارها انجام می‌دهیم. در اینصورت دیگر نیازی نیست که سینماها برای تأمین هزینه‌هایشان به پخش مسابقات روی بیاورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 963376

وب گردی

وب گردی