داستان ادامه دار «ترامپ» و «مولر»

رئیس جمهوری آمریکا طی توییت هایی اعلام کرد که پرونده سازی مولر و اتهام زنی ها در مورد انتخابات 2016 این کشور، کار دموکرات ها بوده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که مولر در مورد پرونده روسیه درگیر منافع شخصی خود است. وی مولر را متهم به داشتن روابط تجاری مشکوک کرده است.

وی در توییتر خود نوشت:« هیچ همدستی (میان ستاد انتخاباتی من و روسیه) وجود ندارد.» تلاش های متقلبانه رابرت مولر برای بدنام کردن من به سرکردگی هفده دموکرات عصبانی، از جمله وکیل کاخ سفید در زمان اوباما با یک پرونده جعلی شروع شد که با پول هیلاری کلینتون بدبخت و کنگره ملی حزب دموکرات باز شد.»

ترامپ گفت:«من تلاش مولر برای ریاست بر اف بی آی را ناکام گذاشتم با وجودی که کومی (رییس سابق اف بی آی) نیز رفیق نزدیکش است. همچنین چرا مولر تنها دموکرات های عصبانی را که برخی از آن ها برای هیلاری بدبخت و دیگران از جمله خودش، اوباما و دیگران کار کرده اند منصوب می کند و چرا اصلا به دنبال تحقیق و تفحص درباره فعالیت های تبهکارانه و همدستی واقعی جان پادستا (رییس سابق کنگره ملی دموکرات) با روسیه نیست.»

کد خبر: 963386

وب گردی

وب گردی