شهیدی‌پور: امیدواریم حمایت دانشگاه آزاد از واترپلو ادامه‌دار باشد

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های گذشته حمایت همه جانبه ای از ورزش به ویژه واترپلو داشته و امیدواریم روند خوب ما قطع نشود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم واترپلو دانشگاه آزاد، پرافتخارترین تیم ایرانی در این رشته ورزشی به شمار می رود که موفق شده 4 دوره پیاپی، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و نماینده شایسته ای هم برای کشورمان در میادین بین المللی باشد.

علیرضا شهیدی پور، دروازه بان و کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است، هدایت این تیم را بر عهده دارد و توانسته تیمی قدرتمند و بی رقیب بسازد.

شهیدی پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص وضعیت تیم واترپلو دانشگاه آزاد برای فصل جدید گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده اند.

وی ادامه داد: تعطیلات دانشگاه آزاد حدود یک ماه دیگر به پایان می رسد و بعد در جلسه ای، وضعیت تیم ما هم مشخص خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی در سال های گذشته حمایت همه جانبه ای از ورزش به ویژه واترپلو داشته و امیدواریم روند خوب ما قطع نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 963391

وب گردی

وب گردی