«برنده باش» آماده ضبط می شود/ شمارش معکوس برای حضور گلزار در تلویزیون

ساخت دکور برنامه «برنده باش» به پایان رسید و به زودی ضبط برنامه با حضور گلزار شروع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، در حال حاضر مراحل پایانی ساخت دکور برنامه برنده باش رو به اتمام بوده و به زودی ضبط برنامه آغاز خواهد شد.
البته با توجه به حضور محمدرضا گلزار به عنوان مجری و همچنین پخش تیزر برنامه توسط رسانه ملی استقبال بسیار خوبی برای حضور در این برنامه تا این لحظه صورت گرفته اما مسوولان اعلام کرده اند که متقاضیان باید تا شروع برنامه صبر کنند.


با این حال هنوز ضبط برنامه برنده باش آغاز نشده اما همه چیز برای شروع ضبط آماده است، به دلیل برطرف کردن یک سری مسائل فنی، ضبط برنامه که قرار بود زودتر آغاز شود با کمی تاخیر آغاز خواهد شد.

دکور برنامه پست مدرن است و نیاز به کار مهندسی سختی داشت و به همین خاطر ساخت دکور زمان بیشتری نیاز داشت. مجری و شرکت کننده ها به شیوه خاصی وارد صحنه می شوند تا هیجان بیشتری به مخاطبان داده شود.


افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان یکی از اهداف اصلی ساخت این مسابقه است. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل پرسش‌‎های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به پرسش‌ها به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد.

501

کد خبر: 963418

وب گردی

وب گردی