"یک ایران، یک صدا" شعار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا

سخنگوی کمیته ملی المپیک خبر داد در خاتمه نشست ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک، شعارکاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: در نشست امروز ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک که با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر سجادی سرپرست کاروان، دکتر اصغر رحیمی معاون کاروان و دیگر معاونین و مسئولین وزارت ورزش و جوانان و اعضای ستاد در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد پس از بررسی شعارهای پیشنهادی ارائه شده، "یک ایران ، یک صدا" به عنوان شعار کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا انتخاب و معرفی شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم تلاشهای شبانه روزی ورزشکاران، کادر فنی، فدراسیونها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با حمایتهای مردم ورزش دوست ایران اسلامی به موفقیت اعضای کاروان ورزشی ایرانی کشورمان بیانجامد. مطمئنا بیش از مدال؛ تلاش و زحمات نفرات اعزامی مد نظر ستاد عالی است و طبق دستور ریاست محترم کمیته ملی المپیک در پایان بازیها از تمام ورزشکارانی که مدال بدست آورده اند تجلیل و از ورزشکارانی که موفق به کسب مدال نشده اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963425

وب گردی

وب گردی