دانشگاه آزاد اسلامی همدان،  میزبان سه هزار و 261 دختر ورزشکار کشور

دانشگاه آزاد اسلامی همدان میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در4 رشته فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان درراستای ترویج ورزش دانش‌آموزی ایجاد روحیه تعامل و همکاری با آموزش‌وپرورش میزبان سههزار و 261 دختر ورزشکار کشور در 4 رشته فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال است.

غلامرضا خاکساری افزود در بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دختران از 9تا 23 مرداد با حضور 3 هزار و 261 نفر در 4 رشته فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال در دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در دوره ابتدایی یک هزار و 242 نفر از دانش آموزان و مربیان آنها در قالب 97 تیم از 18 تا 23 مرداد و در دوره متوسطه اول، یک هزار و 484 نفر از دانش آموزان در قالب 106 تیم از 10 تا 14 مرداد شرکت می‌کنند.

خاکسار بیان کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور اعضای تیم‌هایشرکت‌کننده و همچنین عوامل اجرایی مسابقات، ساعت 18 روز پنجشنبه (11مرداد) در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود واینمراسم به‌صورت زنده از شبکه استانی همدان پخش و شبکه‌های تلویزیونی ورزش و امید نیز این مسابقات را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام /

کد خبر: 963455

وب گردی

وب گردی