برون سپاری ۷۵ درصد فعالیت های شرکت گاز استان البرز/ باید سطح علمی نیروهای پیمانکاری را ارتقا داد

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: درست است که نمی توانیم نیروهای پیمانکاری شرکت گاز را استخدام کنیم اما می توانیم با آموزش و فناوری های جدید سطح آموزش و مهارت افراد را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین تقی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، در مراسم افتتاحیه مرکز تربیت مربی و آموزش نیروهای پیمانکاری گاز در استان البرز، با اشاره به اینکه در این استان ۶ هزار کیلومتر شبکه تغذیه، ۲۸۹ هزار علمک و بیش از ۸۰۰ هزار مشترک گاز داریم گفت: سالانه حدود ۵.۵ میلیارد متر مکعب گاز در این استان به مصرف می رسد که از این میزان ۵۰ درصد در بخش صنایع و مابقی در بخش خانگی به مصرف می رسد.
او تصریح کرد : طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که بخش انرژی تجدیدپذیر را توسعه دهیم. همچنین در کنار این موارد ۷۵ درصد فعالیت های این شرکت برون سپاری شده است.
تقی نژاد با اشاره به اینکه از سال گذشته برنامه مدونی برای تربیت نیرو های پیمانکاری صورت گرفته است، افزود: هم اکنون ۱۲۰ نفر دوره های تئوری را طی کردند و به زودی دوره های علمی و عملیاتی را طی خواهند کرد.
او افزود: بجای مدیریت هزینه مدیریت منابع را در دستور کار خود قرار داریم. برای این منظور بیشتر از ۲۰ میلیون تومان هزینه نشده است. طبق برآوردهای صورت گرفته هم اکنون ۲ میلیارد تومان از تجهیزات عملیاتی بلا استفاده مانده است.
او خاطرنشان کرد: درست است که نمی توانیم نیروهای پیمانکاری را استخدام کنیم اما می توانیم با آموزش و فناوری های جدید سطح آموزش و مهارت افراد را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
کد خبر: 963476

وب گردی

وب گردی