انقلاب اسلامی، هویت دینی، انقلابی و مذهبی را تقویت کرد

نشست خبری همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این نشست دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر خیری دبیر همایش، دکتر نصیری مدیر کل فرهنکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر رضا واعظی رئیس کمیته رسانه همایش حضور داشتند.

حجت الاسلام خیری دبیر این همایش در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر بزرگترین دستاورد و مهم ترین چالش انقلاب اسلامی گفت: اگر شخص بنده سوال شود که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی چیست، می گویم این انقلاب، زمینه سازی تمدن نوین اسلامی انجام داد، دین که از صحنه خارج شده بود را به میدان آورد و هویت دینی، انقلابی و مذهبی را تقویت کرد و ما را به سمت جامعه مهدویت رهنمون و هدایت کرد. این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است که طبیعتا با کلمه توحید و توحید کلمه به قول امام خمینی(ره) اتفاق افتاده است.

وی افزود: به نظر من، بزرگترین چالش انقلاب این است که در انتقال این مبانی و دستاوردها کوتاهی کنیم، تمام تلاش دشمن این است که یک انقطاع نسلی اتفاق بیفتد. می دانید که بحث فرهنگ، بحثی مهم است که باید با ابزارهای خاص منتقل شود، بزرگترین چالش ما این است که درگیر مسائل فرعی شویم و نتوانیم به نحو درست هویت انقلابی ، اسلامی، مبانی اهل بیت و رابطه امامت و امت را به نسل آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 963486

وب گردی

وب گردی