رشته جامعه شناسی  دانشگاه تهران اولین انتخاب من است

محمد امین زارع رتبه 5 علوم انسانی گفت: امروز صبح از طریق اخبار رسانه ملی متوجه کسب رتبه تک رقمی شدم و تقریبا کسب چنین رتبه ای را حدس می زدم.

محمد امین زارع رتبه 5 گروه علوم انسانی سال 97 در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره رموز موفقیت اش گفت: امروز صبح از طریق اخبار رسانه ملی متوجه کسب رتبه تک رقمی شدم و تقریبا کسب چنین رتبه ای را حدس می زدم.

رتبه 5 گروه علوم انسانی افزود: از تابستان پارسال روزانه میانگین 10 ساعت مطالعه داشتم.در مدرسه فرهنگ درس خواندم و سطح علمی و معلمان مدرسه از کیفیت بالایی برخوردار بود و نیازی به کلاس کنکور نداشتم و قطعا تلاش خود دانش آموزان در این آزمون بزرگ تاثیر به سزایی دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگترین رمز موفقیت ام توکل به خدا و حمایت و پشتیبانی خانواده بود که قطعا در این یک سال حمایت های بی دریغی از من داشتند که توانستم با آرامش خاطر چنین موفقیتی کسب کنم.

زارع درباره انتخاب رشته مورد نظر خود گفت: به احتمال زیاد رشته جامعه شناسی دانشگاه تهران را به عنوان رشته انتخابی در اولویت خود قرار می دهم.

رتبه 5 گروه علوم انسانی درپایان درباره خروج از کشور در آینده تاکید کرد: اگر شرایطی برای حضور و خروج از کشور برایم فراهم شود ترجیح می دهم در کشور خودم بمانم و به مردم وطنم خدمت کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 963504

وب گردی

وب گردی