حضورفعال مرکز تحقیقات امنیت سایبری دانشگاه آزاد در نمایشگاه الکامپ

بخشی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ، مربوط به مرکز تحقیقات امنیت سایبری دانشگاه آزاد اسلامی است که در دوره های آموزشی مختلفی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ از شنبه 5 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شده و تا امروز، 9 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در طبقه دوم سالن 41 قرار گرفته است. بخشی از این غرفه مربوط به خدمات الکترونیکی و جدیدترین سامانه های دانشگاه آزاد اسلامی است که در گزارشی جداگانه به بررسی آن پرداختیم، بخشی دیگر از این غرفه، مربوط به مرکز تحقیقات سایبری است.

حضور مرکز تحقیقات امنیت سایبری دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ

مهرناز پیامی کارشناس مرکز تحقیقات امنیت سایبری، در بخش دیگری از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ، سوالات مراجعه کنندگان را پاسخ می دهد و در صورت تمایل شرکت در دوره های این مرکز، از آن ها می خواهد فرمی را پر کنند. وی به خبرنگار ایسکانیوز می گوید: این قسمت مربوط به مرکز تحقیقات امنیت سایبری دانشگاه آزاد اسلامی است، همچنین ما تنها مرکز تحقیقات در زمینه امنیت سایبری در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و در زمینه بیگ دیتا (big data)، دیتا ساینس (data scinetist)، تحلیل شبکه های اجتماعی، مدل های پیش بینی بازار و غیره فعالیت می کنیم.

از چگونگی برگزاری دوره ها می پرسم. کمی مکث می کند و می گوید: مرکز تحقیقات امنیت سایبری دانشگاه آزاد اسلامی دوره های آموزشی مختلفی برگزار می کند، این دوره های در واحد علوم تحقیقات برگزار خواهد شد، در صورتی که سازمان ها با ما قرار داد داشته باشند، می توانیم این دوره ها را در سازمان نیز برگزار کنیم. همچنین دوره های برنامه نویسی، شبکه، امنیت ملی، علم داده ها، امنیت اطلاعات و غیره توسط این مرکز برگزار می شود. هزینه این دوره ها مشخص نیست زیرا هر فردی که بخواهد در این دوره ها شرکت کند، باید در ابتدا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کند، کارشناسان مرکز نیز پس از تعیین سطح آن ها، نسبت به سطحی فرد دارد، تشخیص می دهند که کدام دوره ها برای وی مناسب است، لیست هزینه ها در این زمان در اختیار فرد قرار داده خواهد شد. افراد می تواند برای ارتباط با کارشناسان ما با آدرس ایمیل cyber@srbiau.ac.ir ارتباط برقرار کنند.

او می افزاید: ما در این غرفه از هر فردی که تمایل به همکاری داشته باشد، ارتباط می گیریم و پس از این نمایشگاه، با آن ها قرار ملاقات خواهیم گذاشت. همچنین در زمینه جذب افراد در راستای آموزش فعالیت می کنیم، در صورتی که فردی بخواهد در دوره های ما شرکت کند، اطلاعات وی را دریافت کرده و پیش از برگزاری دوره ها، با آن ها تماس می گیریم.

گفتنی است دوره ها تحلیل کلان داده،تحلیل شبکه های اجتماعی، بلاک چین(رمز ارز خصوصی قراردادهای هوشمند)، تحلیل پیشگویانه (تحلیل آینده و کسب و کار شما) و شناسایی و تحلیل حملات پیشرفته سایبری توسط مرکز تخصصی آپا واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 963518

وب گردی

وب گردی