قاضی‌پور: نمایندگان به خاطر گرفتن امکانات برای حوزه‌هایشان نباید امضای خود را پس بگیرند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید سوال و استیضاح که توسط نمایندگان مجلس انجام می‌شود برای گروکشی باشد. حتی برای گرفتن امکانات برای حوزه‌هایشان هم نباید نمایندگان این کار را انجام دهند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پس از تشریح دلایل خود برای امضای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان استیضاح می نویسند و امضا می‌کنند اما بعدا پس می گیرند که این کار بدی است. نباید سوال و استیضاح برای گروکشی باشد. حتی برای گرفتن امکانات برای حوزه‌هایشان هم نباید نمایندگان این کار را انجام دهند.

قاضی پور، وجود انواع مدارس و اختلاف کیفی بسیار بالا، بی توجهی به افزایش کیفیت مدارس در مناطق محروم، عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان، کم توجهی به ورود افراد به حرفه معلمی و ضعف مدیریتی و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و بی توجهی به زبان مادری دانش آموزان در نقاط مختلف کشور را اهم دلایل خود برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد.

سه روز پیش (یکشنبه هفتم مرداد97) برخی نمایندگان با پس گرفتن امضای خود، استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را منتفی کردند. روز گذشته 27 نماینده طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا و به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی داده‌اند.

انتهای پیام /

کد خبر: 963554

وب گردی

وب گردی